7 Mayıs 2010 Cuma

İYİ HİSSEDİYORUM

Kendimi iyi hissediyorum.

Hem de hiç olmadığım ya da olduğumu hatırlamadığım kadar iyi hissediyorum.
Tarifsiz iyilik denizinde sebebini araştırıyorum.
Gözlemliyorum , şimdiye kadar hayatıma koymadığım şimdi koyduğum şey ne diye düşünüyorum. düşünüyorum.
Canım çay çekmişti. Çaycı cemil abi" kendiliğinden sen çay içmezsin yenge ya ama yine de getirdim". dedi..Cemil ağabeyiye tebessümle teşekkür etdim. Tanrı'ma peşinden büyük bir şükür gönderdim.
Çayın keyfine vardım aldığım tat için bir teşekkür daha...
Tuttuğum incebelli narin bardağın zarafettini hissettiğim için Tanrı'ma bir teşekkür daha...
Bunları fark etmem için beni düşündüren Tanrı 'ma yine bir teşekkür daha

Sonra sahip olduğum iyi güzel ne varsa hepsi peş peşe zihnimden geçiyor..ve hepsi için teşekkürler teşekkürler, teşekkürler teşekkürler , diyorum.

Sonra bayağı keyflendiğimi fark ettim..

Kendimi hiç olmadığım kadar iyi hissetmeme sebep olan şey buydu.
Ve bunu gösteren, farkettiren Tanrıma bir daha Teşekkür ettim..

Bu güzel hali; bu, elimizdeki en küşük şeyler için dahi olsa memnuniyetimizi bildirdiğimizde bize hediye edilen hali hepimizin yaşaması dileğiyle,

Her türlü muhattabıma şimdiden teşekkür ediyorum..

5 yorum:

  1. bu pozitif dolu cümleler için ben de sana teşekkür ederim. Hep böyle kalman dileği ile. :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Nimete şükredenlerden olmak nimetin devamlılığını sağlar. Nimete şükretmenin başında da onu hissetmek gelir. Bu güzel paylaşımın için çok teşekkür ederim. Esen kalmanı ve devamlı bu hissi yaşamanı diliyorum...

    YanıtlaSil
  4. Bu yazıyı okuyunca bende kendimi çok iyi hissettim canım benim

    YanıtlaSil
  5. Sadegüle aynen katılıyorum bende kendimi iyi hissettim..Ne kadar güzellikler içerisndeyizde farkında olamıyoruz. Rabbim güzellikleri görüp geçekten şükreden kullarından eylesin.

    YanıtlaSil