5 Ocak 2011 Çarşamba

BEN AŞKIM

Kimi hastalık der Aşk için kimi ustalık.
Herkesin mutlaka bir tarifi vardır
Ben bendekini paylaştım kendimce.
Babam Aşık olmuş dağlarda dolaşmış sessizce,
Ve aşkı birgün vefat etmiş.
Annem de Aşık olmuş,
Onun Aşkı da ihanet etmiş.
Bu iki aşık biraraya gelmişler
Birbirlerine Aşık olmadan
Ben olmuşum onlardan
Bana atmışlar Aşk duygularını
Hani derlerya genetik falan filan
DNA dan sonra bir de RNA söylenir oldu ya
Ben Aşk oldum kader bu ya.
Yüreğimde hep durur Aşk
Değildir herkesin dediği alev gibi
Benimkisi gonca gonca açan gül gibi.
Sıcak kanlı sevecen olduğumu söylerler
Çocukluğumdan beri.
Ama görmedikleri bilmedikleri
Yüreğimdeki açan güllerdi.
Kırıldığım da oldu kızgınlığım da hayatta
Topladım bunlara olan sebepleri,
Yaktım, hepsini, söndü alevleri,
külleleri yeşerdi,dal oldu,
Daldan da açtı gülleri,
Hem de ne gülleri,
Beni kıranları da sevdim,
Hem de ne sevdim,
Sevgimin yoğunluğu herşeyin üstünde oldu
Acizane bildiğim bu alemde
Koymadığım bir canlı yada cansız
Yok kalbimde
Çünkü ben AŞKIM

4 yorum:

  1. Aşkımın aşkına aşık oldum. Çok güzel anlatmışsın. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. bende çok beğendim. Ancak hatırlattığında bugün okudum o kadar samimi o kadar içten yalın ve güzel anlatmışsınki aşk'a sağlık....

    YanıtlaSil
  3. Aşkım diline gönlüne sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ey gönül ne tuhaf değil mi, bir ömür şah damarından daha yakın bir sevgiliyi aramakla geçiyor. Mevlana

    YanıtlaSil